7 двойки се прегръщат в продължение на 20 секунди в най-новата реклама на душ гела Dove Advanced Care. Двойките са с различна връзка помежду си – от съпрузи до баба и внук.

Но защо точно 20 секунди?

Според редица проучвания само 20 секунди физически контакт с любим човек са достатъчни, за да се активира отделянето на окситоцин – един от хормоните, които ни карат да се чувстваме добре.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Изследване на Университета в Северна Каролина доказва, че 20-секундната прегръдка с партньор може значително да повиши нивата на окситоцин и да понижи тези на стреса. С една прегръдка се отделят и още „добри“ неврохимикали като допамин, серотонин и ендорфин. Всички те са известни като „хормоните на щастието“.

„Това е най-подхранващият душ гел от портфолиото ни. Формулата му дава на кожата наистина дълготрайна хидратация и мекота като след лосион, която остава до 24 часа. Затова много искахме да свържем продукта с усещането за нежност. А каква по-голяма нежност от докосването до любим човек“ – споделя Катерина Михайлова, бранд мениджър на Dove България.

„Хората в последните години стават все по-стресирани, все повече бързат и все по-рядко си отделят време за нежност един към друг. Затова с тази кампания си поставихме още една, по-голяма цел: да напомним колко важни са тези моменти“ – разказва Иван Тотев, творчески и управляващ директор на &play, рекламната агенция зад идеята.

Видеото вече успя да събере хиляди гледания и позитивни коментари. Сред двойките в него има и няколко популярни лица – рапърът Боро Първи и съпругата му Ани Пунчева, както и водещата Мира Добрева заедно с дъщеря ѝ – Лора Добрева.

Гледайте цялото видео тук: